האיש שעולים אליו לרגל

עוד בילדותו התפרסם אורן זריף כמי שניחן בכוחות בלתי ניתנים להסבר. כשגדל, החל לנצל את כוחותיו לטיפול באנשים וסייע לאלפי חולים. האיש שהאנרגיות בידיים שלו יחדרו אל תת המודע שלכם ויביאו לכם מזור

אם עוד לא יצא לכם לבקר במרפאה של אורן זריף, כנראה שמצבכם טוב ולא נזקקתם בשנים האחרונות לסיוע מיוחד שיציל אתכם ממצב שאף אחד לא ידע לפתור.
אלפי אנשים שסבלו בשנים האחרונות מבעיות רפואיות שונות, מכאבי גב ובעיות פוריות ועד מחלות אונקולוגיות, הגיעו לקליניקה של איש הכוחות העל טבעיים – ורבים יצאו עם חיוך על הפנים.
אורן זריף מטפל בשיטת הפסיכוקנזיס, בחדירה אל תת המודע של המטופל. מרפאותיו של אורן זריף ברחבי הארץ מלאות וגדושות במאות אנשים מדי יום, הממתינים למושיע. אורן מקבל את כולם באדיבות ובסבלנות ומטפל באנשים המפוזרים בין חדרי הטיפול.
על דבר אחד לא ניתן להתווכח: אין עוד דברים כאלה כמו אורן זריף. הוא אחד ומיוחד, הוא תופעה שלא ניתנת להסבר, וגם הסקפטים והציניקנים ביותר לא יכולים להתכחש לעובדה שאלפי מטופלים מצהירים חד משמעית שהוא סייע להם.
יש רופאים שתומכים בו ויש רופאים שמבקרים אותו ואינם מאמינים בכוחותיו. אבל גם מי מכלי התקשורת ש"מחפש" אותו הודה שיש משהו בכוחותיו. משהו שחסך כאבים להמונים. משהו שהצליח למנוע ניתוחים. משהו שאין לרפואה הקונבנציונלית. משהו שיכול להתבצע רק בהכוונה מלמעלה.
ירושה מהסב הגדול
את אורן זריף לא צריך להציג. אינספור כתבות נכתבו בעיתונים, אינספור הופעות טלוויזיוניות, ראיונות רדיו, כתבות אינטרנט – בארץ ובעולם אין מקום שבו הוא לא היה.
סבו הגדול של זריף, ר' פנחס הכהן, היה ידוע בבוכרה כמחולל ניסים, שהמונים עלו אליו לרגל. חלפו הדורות, והכוחות עברו אל אורן בישראל. הסב היה גם זה שבא אליו בחלום והורה לו לתעל את כוחותיו שניתנו לו משמים לטובת הסיוע לחולים וסובלים.
במשך קרוב לעשרים שנה שזריף מטפל באנשים בשיטת העברת אנרגיות לתת המודע, ביקרו במרפאותיו עשרות אלפי אנשים. למי שהוא יודע שאין בכוחותיו לסייע, אורן אומר זאת מיד. אחרים מתחילים בטיפול שמסתיים בהצלחה לעיתים כבר בביקור אחד ולעתים בסדרה של טיפולים. חלקם מופתעים מהזמן הקצר בו אורך הטיפול (מספר דקות של העברת אנרגיות), אך רובם מדווחים על הצלחה.
על הכישלונות זריף לא אוהב לדבר, אולם לא מתבייש להודות כי "ברור שאין לי מאה אחוזי הצלחה, לאף אחד אין מאה אחוז הצלחה. אני רק השליח ומה שהקב"ה נותן בידיי לעשות, אני מבצע. ממי שלא הצלחתי לסייע לו, אני מבקש סליחה".

מטופלים מכל העולם
בין הפציינטים של זריף אנשים מכל רחבי העולם, בני כל הדתות, כולל מפורסמים רבים (שרובם מעדיפים לשמור על פרטיותם ולא נחשפים), ובהם פוליטיקאים, רבנים, קציני משטרה וצבא, שופטים, רופאים ופרופסורים, שחקנים, זמרים, ספורטאים ובעצם מי לא.
קחו לדוגמה בעיה כמו פריצת דיסק, "מגיפה" ממש שמופיעה לצערנו אצל רבים מאיתנו. בעיה שהרפואה הקונבנציונלית מתקשה להתמודד עימה, ונאלצת להציע ניתוח כפתרון. אורן זריף הוכיח כי בשיטת הטיפול שלו ניתן במקרים רבים להתגבר על פריצת דיסק גם ללא ניתוח. עשרות סיפורים מרגשים של מטופלים עם פריצת דיסק מופיעים באתר האינטרנט שלו, מגובים בראיונות וידאו מצולמים.
גם מחלות ובעיות כמו סתימת עורקים, חוסר תפקוד של היד, בעיות בכתפיים, כאבים בברכיים, מחלות מפרקים וכן הלאה – אשר ברחבי העולם נאלצים הסובלים מהן לעבור ניתוח – בישראל חסכו מאות אנשים ניתוחים בזכות טיפולים בשיטת תת המודע.
בקליניקות של אורן זריף ברחבי הארץ ניתן לפגוש חולים אחרי אירוע מוחי שמגיעים להשתקם, חולים בבעיות כרוניות כמו כאבי ראש בלתי פוסקים, סחרחורות, כאבים בכל הגוף וחוסר יכולת לישון בלילה. גם מחלות כמו סרטן, טרשת נפוצה, בעיות לחץ דם, מחלות עור… ובעצם כמעט כל בעיה שניתן להעלות על הדעת.

הפרופסור נדהם
אחד ממטופליו של זריף, לדוגמא, הוא פרופסור לפיזיקה מאוניברסיטת ת"א. "אני עדיין המום. המדע הקלאסי בו אני עוסק אינו יכול להסביר את זה", אמר הפרופסור, לאחר שזריף טיפל בבנו הקטן.
הפרופ': "היינו קודם לכן אצל כמה רופאים אורתופדים, אבל אף אחד לא ידע מה המקור לכאבים. לא קיבלנו שום הסברים מהרופאים, וכבר התייאשנו… מה שאורן עשה זה פשוט פלא! הילד בתוך כמה דקות פשוט נעשה בריא. כפיזיקאי אני לא יכול להסביר את זה… אני המום".
אחת ההופעות הבולטות של זריף בתקשורת העולמית הייתה סרט תעודה ייחודי של ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק הבינלאומי. הערוץ שלח צוות צילום מיוחד לישראל, שביקר בקליניקה של זריף וניסה להבין מה מושך אליו המוני מטופלים מהארץ ומהעולם. קטע מהסרט ניתן למצוא ביוטיוב.
"הכל בזכות השם"
אז מה הסוד שלך, אנחנו שואלים את זריף. "אין סוד", הוא משיב בפשטות. "אני אדם רגיל, שנתברך בכוחות מיוחדים משמים. השם נתן לי גם את היכולת לפתח את הכוחות האלה ולתעל אותם לטיפול במחלות ומכאובים".
אז למה בעצם אתה שנוי במחלוקת, אנחנו מקשים. "אני מקבל את זה כמחמאה", משיב זריף. "אתה מכיר אדם מפורסם שאינו שנוי במחלוקת? גם פוליטיקאי, גם ספורטאי, גם רמטכ"ל ואפילו פילנתרופ לא יכול לתרום כספים מבלי שיעבירו עליו ביקורת למה הוא עושה ככה ולא ככה. אין לי בעיה עם ביקורת ולא עם ספקנות. אני אוהב את כולם ומפרגן לכולם. נראה לי שהוכחתי מספיק לאנשים מי אני ומה יכולותיי. אני אמשיך לעשות את מה שאני עושה הכי טוב – לנסות ולחסוך מאנשים כאבים ומחלות".
עם זה אנחנו לא מתווכחים.