סבל מלחץ דם גבוה וכאבי ראש – והבעיות נפתרו

אברהם מנתניה סבל מלחץ דם גבוה וכאבי ראש. הוא הגיע לקליניקה של אורן זריף – והבעיות נפתרו. גם מצבו של יהודה שסבל מכאבים בחזה ובחלל הפה, השתפר משמעותית לאחר מספר טיפולים של אורן זריף

"אני מרגיש נהדר ומודה לחברים שלי שהמליצו לי ללכת אל אורן זריף". כך אומר אברהם מנתניה, שסבל ממספר בעיות שנפתרו בטיפול דרך תת המודע.
"הגעתי עם לחץ דם גבוה, לחץ באוזניים, כאבי ראש ובעיה בתפקודי קרישה", מספר אברהם, "לאחר הטיפולים של אורן זריף לחץ הדם ירד מ-165 ל-131. בנוסף, "אני מרגיש נהדר, הכל מצוין, אין מה להשוות למה שהייתי קודם!"
יתר לחץ דם או לחץ דם גבוה היא מחלה כרונית בה לחץ הדם גבוה במיוחד, מצב הופכי לתת לחץ דם. המחלה מכונה לעתים "הרוצח השקט", מפני שהאדם הסובל ממנה לעתים קרובות אינו מודע לכך.
יתר לחץ דם יכול לגרום לפגיעה מתמשכת בכלי דם של רקמות רגישות כגון הלב, כלי הדם בעין ורקמת העצבים במוח והוא אחד מגורמי הסיכון להתקף לב, לאי-ספיקת לב ולמפרצת והוא גורם הסיכון המוביל למחלת כליות כרונית.
אברהם הוסיף ואמר: "שאלוהים ישמור את אורן זריף על העזרה שהוא נותן לאנשים. בזכותו אני היום אדם רגוע ומאושר ואין לי מילים להודות לו. מזל שהגעתי לכאן. אני מרגיש נהדר".

איזון והורדת לחץ דם גבוה
השיטה של אורן זריף עובדת גם במקום שהתרופות כשלו

מטופל אחר של זריף, יהודה ו. מבני ברק, מספר כי סבל מדיכאון עקב פיטוריו ממקום העבודה.
יהודה סבל מכאבים בחזה ובחלל הפה וטופל משך חודשיים על ידי הרפואה הקונבנציונלית, שלא הצליחה לעזור לו. גם כדורים לא שיפרו את המצב.
יהודה שמע על אורן זריף, החליט לנסות, ואכן לאחר מספר טיפולים מועט מצבו השתפר משמעותית. כמו כן, לעתים נמדד לחץ דם אשר גבוה מ-140/90 במרפאה, אולם נמוך מ-125/80 במדידת הולטר – תופעה זו ידועה בשם תסמונת החלוק הלבן והיא שכיחה יחסית. בתופעה זו מטופל חווה עליה בלחץ הדם כאשר לחץ הדם נמדד במרפאה, אולם ערכי לחץ הדם בשגרה הם במסגרת הנורמה.
ישנם חולים שנחשבים בעלי "יתר לחץ דם עמיד". חולים אלו מציגים ערכי לחץ דם הגבוהים מ-140/900 למרות טיפול הכולל שינוי אורחות חיים ונטילת לפחות 3 תרופות מקבוצות שונות (ולפחות תרופה אחת מקבוצת המשתנים).
אורן זריף, מטפל מזה 20 שנים בהצלחה רבה, באלפי אנשים מהארץ ומרחבי העולם בשיטת הפסיכוקינזיס. בזכות הטיפול בכוח התת מודע מצליח זריף לרפא בשלל בעיות ומחלות הקיימות כיום ובתוכן גם יתר לחץ דם. רוב המטופלים שמגיעים לזריף הם מטופלים שהגיעו לאחר שניסו את כל שיטות הטיפול האפשריות, ביקרו אצל מיטב הרופאים, והגיעו לזריף כתקווה אחרונה.
כדי להחליט האם חולה אכן סובל מיתר לחץ דם יש ליטול שתי מדידות לחץ דם לפחות, לאחר מנוחה של 10 דקות, ללא עישון, ללא שתיית קפה או אלכוהול או כל דבר המעלה לחץ דם, וזאת במסגרת שני בירורים לפחות במרפאה. אין לקבוע כי מטופל סובל מיתר לחץ דם על סמך בדיקה אחת בלבד. באופן כללי, לפני ואחרי אצל אורן זריף – אין מקום להשוואה!