פלא פלאים ממקורות שמימיים: נכדו הגאון של המהר"ל מפראג נשאר המום מיכולות הריפוי של אורן זריף!

אורן זריף, מטפל מומחה מזה למעלה מ-20 שנה, עוזר ומסייע מידי יום לאינספור אנשים הסובלים ממצבים בריאותיים קשים וחשוכי מרפא. במקומות בהם הרימו הרופאים ידיים וכל הטיפולים כשלו, מצליח אורן להביא ישועה, מרפא ומזור לחולים, ובעזרת כוחות שמימיים עושה את הבלתי יאומן ומשיב להם את התקווה, הבריאות ושמחת החיים.

זריף אשר גדל על ערכי התורה, שומר שבת ומתפלל שלוש תפילות ביום ועסוק בהצלת עם ישראל מסביב לשעון, גם בשעות הקטנות של הלילה. אנשים שהגיעו לאורן זריף מעידים כי כוחותיו משפיעים אפילו על המחלות הקשות והעקשניות ביותר. זריף אומר כי "אני רק השליח ומה שהקב"ה, נותן בידיי לעשות אני מבצע".

נכדו הגאון של המהר"ל מפראג מתרגש ומברך:
"אחיי היקרים אני הגעתי לאורן זריף לטיפול , אחרי הטיפול הרגשתי ממש מצויין. פלא פלאים! מספר בהתרגשות אחד מנכדיו של המהר"ל מפראג על הטיפול שקיבל אצל אורן זריף: אורן עשה מה ששום רופא לא הצליח לעשות. ראיתי אנשים חולים בקליניקה, אחת משותקת שמתחילה ללכת! אני אומר לכם וממליץ חד משמעית: אורן קיבלת כוחות משמיים. הוא יכול לעזור ולהציל המון חולים. אני מברך את כל מי שיגיע אליו לטיפול שהשם ישלח לו רפואה שלמה!".

אך זה אינו פלא או נס, אלו כוחות מיוחדים שטבע הקב"ה באורן זריף!

לזריף, שומר מסורת אדוק, המאמין בתורה, קשר מיוחד עם רבנים וגדולים בתורה המגיעים אליו ומעידים כי כוחותיו עושים מה ששום רופא אינו מסוגל. זריף היה כחלק מבני ביתו של הרב כדורי זצ"ל, אשר נתן לו את ברכתו. עם הרב עובדיה יוסף זצ"ל, נוצרו קשרים קרובים וזריף אף התבקש באחת ממערכות הבחירות לסייע למפלגת ש"ס בכוחותיו המיוחדים. גם הרב מאיר מאזוז, ראש ישיבת "כסא רחמים" בבני ברק, מקפיד לשלוח רבים ממאמיניו הזקוקים לטיפול בכאב אל אורן זריף.

אנשים רבים אשר סרבו תחילה להאמין בכוחותיו של זריף ובעוצמה שלו הבלתי ניתנת להסבר נדהמו ומיהרו להודות בתוצאות המדהימות .עשרות אנשים טופלו על ידי אורן זריף וחייהם השתנו בין רגע.

רבים מתלמידיו לשעבר של זריף הם היום מטפלים גדולים ומוכרים בזכות עצמם, העובדים הן בארץ והן בחו"ל ועושים חייל ממקצוע המשלב הן זכות גדולה של מתן ריפוי לאנשים הסובלים מחולי וכאב והן הכנסה כספית גבוהה.

בין תלמידיו של זריף מצויים גם הרבה מאוד רופאים ואנשי מדע בכירים בעלי שם המשלבים את הידע שרכשו אצל זריף בפועלם ובזכות כך הפכו למי שהם היום. הלמידה אצל זריף את שיטת הפסיכוקינזיס הינה, למעשה, הזדמנות פז ללמוד מקצוע מבוקש ורווחי, ובמקביל לעזור לאנשים.

מחלות – תוצאה של חסימה אנרגטית
"לא תמיד אנחנו מבינים למה אדם חלה במחלה. למעשה רוב המחלות בקרב בני האדם מתפתחות כתוצאה ממצבי סטרס, מתח לחץ ו/או חרדה, זרימה אנרגטית לא תקינה ועוד שלל סיבות.
אורן זריף מסביר כי בין הגורמים השונים למחלות ניתן למנות גם קרינה סלולרית, אנטנות חשמליות, שינוי האקלים בעולם, זיהום האוויר ועוד.

"כל הגורמים האלה יוצרים מצבים של חסימות אנרגטיות", מספר זריף ומוסיף ש"כתוצאה מכך המערכות בגוף מתחילות לעבוד בצורה אנרגטית שונה ומחלות רבות מתחילות להתפתח כגון: מחלות סרטן חמורות, התפרצות של גידולים שונים, מחלות לב, אירוע מוחי, אלצהיימר, טרשת נפוצה, לחץ דם, סכרת, עיוורון וכל המחלות הקיימות בעולם נובעות באופן חד משמעי כתוצאה מבעיות בשדה האנרגטי של גוף האדם".